rus   ukr   ell   eng
         
  • Головна
  •  
  • Історія
  •  
  • Культура
  •  
  • Бізнес-Портал
  •  
  • Нерухомість
  •  
  • Магазин

Структура МАГП

Міжнародна асоціація греків-підприємців (МАГП) — організація, метою діяльності якої є об'єднання підприємців будь-якої національності для захисту їх законних соціальних і економічних прав.

Структура Асоціації та її керівних органів

Схема организационной структуры МАГП

1. Основою діяльності Асоціації є добровільність та рівноправною її членів, самоврядування, законність і гласність.

2. Основу Асоціації складають місцеві відділення, які здійснюють свою роботу на підставі Положень, які не суперечать Статуту Асоціації й затверджуються Радою Асоціації. Місцеві відділення обирають свої керівні органи на власних зборах. Чисельність керівного органу, форма його обрання, термін повноважень, а також форма роботи визначається зборами місцевих відділень, а також Положенням про них.

3. Вищим керівним органом Асоціації є збори делегатів Асоціації, які скликаються один раз у рік. Час і місце проведення, норми представництва й порядок обрання делегатів встановлюється Радою Асоціації за місяць до зборів. Позачергові збори скликаються з ініціативи Ради Асоціації або на вимогу не менш третини місцевих відділень.

4. Збори вважаються правомочними у разі присутності двох третіх обраних делегатів. Рішення зборів вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше, ніж половина присутніх делегатів.

5. Збори Асоціації:

  • розглядають і затверджують Статут Асоціації, вносять зміни та доповнення до нього;
  • обирають Президента Асоціації, Раду Асоціації та Ревізійну комісію;
  • визначають головні напрямки діяльності Асоціації;
  • розглядають апеляції на рішення Ради Асоціації;
  • заслуховують і затверджують звіти Президента Асоціації та Ревізійної комісії;
  • розв'язують питання щодо реорганізації або ліквідації Асоціації;
  • реалізують право власності на майно та кошти Асоціації, делегуючи право розпорядження в період між з'їздами Раді Асоціації.

6. У період між зборами керівним органом Асоціації є Рада Асоціації, яка обирається на три роки. Кількісний склад Ради Асоціації визначається зборами. На засідання Ради Асоціації запрошуються голови місцевих відділень (регіональних відділень) Асоціації із правом дорадчого голосу.

Рада Асоціації:

  • • керує діяльністю Асоціації в період між з'їздами;
  • скликає збори Асоціації, попередньо розглядає питання, які виносяться на збори;
  • здійснює господарське керування майном і коштами Асоціації, створює постійні комісії, секції й групи за напрямками діяльності для виконання завдань , які стоять перед Асоціацією;
  • приймає рішення щодо створення місцевих відділень Асоціації й координує їх діяльність;
  • приймає рішення про припинення діяльності територіальних відділень;
  • затверджує положення про місцеві відділення й Ревізійну комісію;
  • призначає виконавчого директора;
  • за пропозицією виконавчого директора затверджує штат Виконавчого комітету Асоціації та затверджує Положення про нього;
  • затверджує бюджет і кошторис витрат;
  • затверджує зразки печатки, штампів, емблем та іншу символіку;
  • встановлює розміри вступних та членських внесків;
  • розглядає скарги про виключення зі членів Асоціації;
  • приймає рішення щодо створення підприємств і організацій для забезпечення виконання положень Статуту Асоціації;
  • ухвалює на свій розгляд інші питання , які випливають із цього Статуту , за винятком тих , які віднесені до виняткової компетенції зборів.

7. Засідання Ради Асоціації проводяться не частіше одного разу на два місяці і вважаються правочинними, якщо з'явилося не менше двох третіх членів Ради Асоціації. Рішення Ради Асоціації приймаються простою більшістю голосів.

8. Вищою посадовою особою Асоціації є Президент, який обирається з'їздом на три роки. Президент є одночасно Головою Ради Асоціації.

Президент Асоціації:

  • здійснює загальне керівництво Асоціації;
  • представляє Асоціацію у взаєминах з державними органами, громадськими всеукраїнськими й міжнародними (неурядовими) організаціями;
  • скликає й організовує роботу Ради Асоціації;
  • забезпечує виконання вирішень зборів Асоціації;
  • як перша особа має право підпису фінансових документів;
  • розглядає всі інші питання, які стосуються діяльності Асоціації.

9. Здійснення виконавчих функцій покладається на Виконавчий комітет Асоціації, працівники якого працюють на контрактній основі.

Виконавчий комітет Асоціації:

  • забезпечує виконання рішень Ради Асоціацій;
  • складає бюджет Асоціації й подає його на затвердження Ради Асоціації;
  • забезпечує виконання фінансово-господарчої діяльності Асоціації.

Очолює Виконавчий комітет Асоціації виконавчий директор, який працює на контрактній основі. Виконавчий директор:

  • здійснює фінансово-господарські функції по забезпеченню діяльності Асоціації;
  • укладає господарські договори;
  • підписує господарські документи і представляє Асоціацію з питань, що відносяться до компетенції Виконавчого комітету;
  • в межах штатного розкладу призначає й звільняє персонал Виконавчого комітету Асоціації.

10. Ревізійна комісія:

  • проводить ревізію господарсько-фінансової діяльності Асоціації;
  • готує і подає результати перевірок на засідання Ради та зборів Асоціації;
  • • здійснює контроль за дотриманням керівними органами Асоціації вимог Статуту та інших нормативних документів Асоціації.

11. Асоціація, створені нею установи та організації зобов'язані вести оперативний бухгалтерський облік, статистичну звітність, зареєструватися в органах державної податкової адміністрації та вносити до бюджету платежі у порядку і розмірах, передбачених законодавством.

 

Виписка про структуру Асоціації є пунктом зі статуту МАГП. Повний текст Статуту можна завантажити тут:

Статут МАГП (Мова: російська) (0,07 MB, PDF)

 

або ознайомитися з копією документа в розділі Статут.


Назад

 

 
  • Головна
  •  
  • Історія
  •  
  • Культура
  •  
  • Бізнес-Портал
  •  
  • Нерухомість
  •  
  • Магазин



© Греки України, 2008 - 2013 Правова інформація і умови використання Про портал